2012年6月13日 星期三

荔枝雪糕(雪糕機) Homemade Lychee Ice cream



荔枝雪糕(雪糕機) Homemade Lychee Ice cream


材料 :
1.  Greek Yogurt           300g  (honey flavour)
2.  蜜糖                          1湯匙
3.  新鮮荔枝                 12-15(我用了妃子笑荔枝)


做法 :
1. 將荔枝去皮及去核用攪拌機攪至糊狀。

2. 攪拌好再加Greek Yogurt 及蜜糖,再用攪拌機攪拌好。

3. 把所有攪拌好材料倒入雪糕機內,按動雪糕機按鈕讓雪糕機攪拌
     15-20分鐘,直至機內材料變成糕狀。

4. 將雪糕機內雪糕再倒入另一個膠盒,放入冰箱雪1-2小時。便可。
   
5. 進食前從冰箱取出待涼5-10分鐘,便可吃。

*用了新鮮荔枝,味道好正。
雪糕機型號 Cuisinart Ice-20 Ice Cream Frozen Yogurt Sorbet Automatic

                               Maker Machine






1 則留言:

  1. 我見一田有部雪糕機$165,唔知同你果部同唔同呢?同埋見你用Greek yogurt, 同平時超巿,牛奶公司果d有無分別呢?而家1516,唔知好無買。
    [岳飛回覆08/17/2012 00:30:47]thanks, 好想整呀!
    [版主回覆08/16/2012 13:47:17]Hi,岳飛
    我部雪糕機係美國買US$23.99,唔知道同一田果部是否相同,我用Greek yogurt,是同一般yogurt比較杰&比較多蛋白質(我唔知同牛奶公司果d有無分別).不過我嘗試過用cream代替Greek yogurt,效果好甜但用Greek yogurt比較健康,而且用yogurt有益D.

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...